Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.05.2016 01:22 - Не се ядосвайте,когато с някой мъж не ви тръгва
Автор: karamelita Категория: Лични дневници   
Прочетен: 434 Коментари: 0 Гласове:
2

Последна промяна: 17.05.2016 17:22

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 От опита си до тук достигам до извода,че понякога съдбата упорито не ти дава възможност да се добереш до някого,в който си решил,че си се влюбил или ти харесва.
Колкото и да се опитваш и бориш - нещата не стават.Така са направени,че да не станат.Не трябва човек да се комплексира -друг път нещата стават от раз без никакви трудности.
С течението на времето доста пъти вече констатирам,че въпросните мъже,които съм искала са щяли да ми донесат големи проблеми,дори и умират преждевременно или се разболяват от опасна болест,полудяват или пропадат тотално и се провалят,пропиват се, извършват престъпление,заминават задълго в чужбина или правят кариера,която не ми изнася.....Някаква сила ме е пазила от тях и е била непреклонна пред сълзите и страданията ми, от отчаянието ми и загуба на желание за живот дори.Тези сили са знаели нещата предварително ,пречили са ми да сгреша,за което им благодаря...Не казвам,че ако всичко във връзката с мъж е по мед и масло, ще е успешна и така не става някога...Ако жената е умна и с въображение - една монотонна връзка,дори и щастлива без никакво предизвикателство за ума и също може да се разпадне.Въобще достигам до извода,че всичко,което е нетрайно като връзка е трябвало да приключи,защото е било по- добре да стане така...Зная,че по пътя си се срещаме с разни хора и преживяваме някои емоции с тях  също и поради кармични причини - изплащаме грехове...Или ни подтикват да направим крачка в друга посока и се отколоним от предвидения път.Когато грехът е изкупен,връзката приключва.
Божи работи -
не ги разбираме често и роптаем, но може би е било за наше добро нещата да не станат както си искаме ние.Казват,че ще ни стане всичко ясно,когато отидем Горе...
Все пак иска ми се в този живот да нямам повече трудности,защото  ми се взе здравето,направо ми писна от това...Дано вече да съм си изкупила греховете, а всички неподходящи за любов,да ми бъдат поне приятели...Понякога имам остра нужда от това.
Виктория Амора



Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: karamelita
Категория: Поезия
Прочетен: 641332
Постинги: 442
Коментари: 628
Гласове: 758
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930