Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.04.2016 07:03 - За правилата,които ми се налагат от някой
Автор: karamelita Категория: Лични дневници   
Прочетен: 161 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 17.04.2016 08:06


 В живота често се срещаме с различни хора,които поставят някакви  правила - въобще нареждат на другия как да живее.Може би и аз съм такава - верно, имам си правила,но лошото е,че аз самата не обичам да спазвам правилата на другите ами да налагям своите...Обичам да ги променям хората, да ги моделирам.Така,че се получава конфликт.Какво може да оправи ситуацията?Може би разумът или емоциите - те поставят други правила и зависимости.Затова,когато се намесят тия двете, човек престава да живее както е било преди.Но едно правило все пак си остава валидно за мен -искам да взема това,което си е мое и ми е необходимо и за това няма да се съобразявам с никакви правила.Ако има тръни по пътя ми - готова съм да ги прегазя като танк.Разбира се съобразявам се с факта,че не всичко,което лети се яде,но все пак ще опитам да го хвана в мрежата си и ще му слагам изобретения и капани,за да го имам!След това ще си го изконсумирам с най- голямо удоволствие без никакви угризения,особено ако много съм се мъчила докато го добия...Ако не цялото ,то поне част от него,но все пак нещо,което да оправдае усилията ми.Обичам скоковете на високи летви,верно че има и фалове,но ще скачам докато мога...Ако не успея, ще се боря да променя себе си,като лисицата,която си захапва опашката,но въпреки всичко ще действам сама,без да питам някого и да се съобразявам с чужди правила!Защото никой не е мен,за да ме разбере.



Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: karamelita
Категория: Поезия
Прочетен: 641245
Постинги: 442
Коментари: 628
Гласове: 758
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930