Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.06.2018 12:23 - Кой се смее последен
Автор: karamelita Категория: Поезия   
Прочетен: 633 Коментари: 1 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Отговарям веднага - последен се смее,този,който е по млад и надживее другите.Няма какво да се криви душата или седнали на стари лаври от младостта,  да се живе в тази заблуда и на зряла възраст.Имаше едно стихотворение, за съжаление съм забравила автора,но съдържанието го помня - за една хубавица,която все избирала и си сменяла кавалерите,защото искала да опита всеки плод...Особено тази цитат съм запомнила" Скри се първи,скри се втори..." кандидатите с годините намалявали и накрая не останал никой,защото хубавицата станала на сбръчкана и неприятна баба...Старостта е краят на всички лаври и тя праща и най хубавите хубавици и големи любовници два метра под земята.Всички са смъртни,ако някой си мисли,че не е,то той не е в ред с главата си...Има жени,които си избират за идеал Месалина и искат да се прочуят като нея с разврат.Да не забравяме,че тя била истинска царица и историята я помни покрай великите личности,с които е живяла.Иначе до сега развратници много милиони,кой ги помни!Мъжете харесват развратниците,докато ги консумират,после ги изритват с презрение и търсят нови . Развратницата не е жена за уважение и подражание,тя е нещо отрицателно в живота на хората,тя често е и болна...Младостта идва и се изсмива на старите развратници,просто защото е по хубава и свежа,тя остава след като си запушат двуметровата дупка,докато и тя остарее и и се присмеят следващите млади...Това е истината и колкото и да е горчива,всеки трябва да я приеме...Всичко е до време...Интересно,мъжете не се състезават като жените по хубост и младост.Може би,защото жените са суетни и по глупави,а и млади жени ходят със стари мъже и някак си това е прието....Аз също съм жена и ми се иска да бъда както на 25 години,но няма как...трябва да бъдем реалисти!Светът и критериите са все още прекалено мъжки...
Карамелита



Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

1. karamelita - Порядъчните и талантливи хора и на ...
17.06.2018 12:57
Порядъчните и талантливи хора и на зряла възраст е редно все пак да се уважават,това влиза в доброто възпитание на човека...
Спомням си майка ми ходи с баща ми в Париж и минали през Плас Пигал,за да видят Molin Rouge.Някакви проститутки се нахвърлили на майка ми с ругатни и задърпали баща ми към тях...едва се отървали! Битка за клиенти! Те нямали понятие,че по тази улица е така...Дано блог.бг не се превърне в такова място,където проститутки гонят и оскърбяват творящите блогъри,защото са нахлули тук да си търсят клиенти...мисля,че това трябва да се пресече и е нередно...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: karamelita
Категория: Поезия
Прочетен: 641161
Постинги: 442
Коментари: 628
Гласове: 758
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930