Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.09.2017 07:09 - Размисли за конфликтите тук и върху последното ми разследване
Автор: karamelita Категория: Поезия   
Прочетен: 426 Коментари: 0 Гласове:
5


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Тази Юлия пък сега решила да ме прави на мъж на лични...била съм пък Канибала,за какво да съм, какви да са ми мотивите?Не мога да разбера повече мръсница ли е или откачалка...при всяко положение цялата тази история вече ми дойде до гуша и искам да отида вън и да си гледам живота и приятелите.Повръща ми се от гадостите на хората тук,всъщност има и сериозни автори,които пишат интересни статии,ще спра да го чета този Мисана,че може и аз да започна да дрънкам в нясни метафори,вчера си мислех какво най- откачено мога да кажа за едно дърво...накрая изоставих идеята,като глупава.Просто съм нова сравнитечло тук, не бях наясно с нещата и се хванах на играта на въжеиграчите,май ми се струва ,че не виждам други освен Юлия,Чучелото вече яко го мързи,кюта си там и пише напоследък хубави неуспоримо стихове.Чета и други поети - има талантливи,които мога достойно да нарека свои колеги,някои са и по- добри,но Юлия не мога да нарека колежка,защото тя е некадърница,привлича внимание само като се съблича и сее раздори,за друго няма дадености,препечатва готови статии и цитати и клипове,това не е творчество, а плагиати.Накрая ми пише буквално глупости - проза, подредена като стихове,била съм този, била съм онзи, това май е нейната психоидея,да се представя ту за този, ту за онзи...болн работа,писна ми, такава среда не е за мен, тъпо ми е вече.Разследването ми е вярно,за Юлия.Сигурна съм,че ако тя изчезне по някаква причина,всички тези омерзения ще изчезнат и ще спрат,Чоки се заяжда и той нищо не може да измисли друго,но е поне от личен профил и не е чак толкова...Дори Роселия се поумори...да се заяжда с Чучелото и Йотовава.Та това са кавгите в махалата -другите хора са сериозни и си пишат интересни неща,не сплетничат и май те са за повече внимание, а не тази групичка,която се набива на очи. Аз ли - аз съм пълен индивидуалист и в двата си профила,твърде съмвисоко,за да се присъединявам към някакви групи и да влизам в дразги,имам профили два,които се отварят,не понасям лъжите и измамите и ги разследвам и доказвам, пък който разбрал -разбрал, то трябва и акъл за това...някои хора с годините почват да изкуфяват...неумолим закон на природата,за радост не всички са така.Аз се поддържам като пиша само мои стихове и проза,мои мисли и никога не цитирам никого,дошла съм тук да покажа себе си и особеностите си, не да пущам клипове - имам си сайт на Фейсбук, където ежедневно е пълен с интересни клипове и чужди статии,там ми е за децата - избирам им какво да прочетат и им го пращам.Как се разкрива стилът ми на коментари ли - по смисленост, логика, подреденост,доста дълго изказване,защото имам акъл да го измисля и да огледам нещата от много страни,наблюдателност и дълбока проницателност - това е Карамелита по стил , не приличам и не може да се сбъркам с никой друг.Аз винаги се стремя да поучавам към по- добро и по- разумно.Не лъжа, не лавирам,не мамя,казвам истината.В моя профил фалшиви никове няма, освен на Юлия,която отвсякъде я разкривам, защото психологическият и портрет ми е ясен.Тя смята,че сайта може да фалира ако няма кавги,защото самата тя не може да измисли нищо нейно като творчество и това и е идея фикс в главата - правенето на конфликти.За мен отношенията на хората в тази игра са като шах - разиграване на фигури, но ми става безинтересно щом разкрия като детектив кой е престъпника.След като го разкрия,разследването приключва.Карамелита



Гласувай:
5



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: karamelita
Категория: Поезия
Прочетен: 633284
Постинги: 442
Коментари: 628
Гласове: 758
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031