Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.04.2018 23:18 - Противниците на ХрисTиянството в блога
Автор: karamelita Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1073 Коментари: 3 Гласове:
4

Последна промяна: 03.04.2018 15:11

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Великден е като трън в очите на мюсюлманите,особено на продажниците,защото за срамотията се намират и такива българи,да работят против българските интереси.Ама чудят се турчулята как да злепоставят християнския празник,този,който събира и обединява християните от целия свят.Какви ли не теории измисля и цели злепоставяне и неверие...Разчитат на простотията на някои хора,особено на начетени псевдоинтелигенти,които с тъпите си кратуни не могат да разберат значението на вярата точно в този момент...По време на Великден всички продали националното си достойнство Юди за пет сребърника показват истинското си лице и доказват на чии интереси служат.Много неща в разни празници са взаимствани от миналото,но сега смисълът и съдържанието е съвсем друг,всички великденски традиции са свързани с възхвала на християнството и на Бога.На Христос.Учителят,който даде 10 те божи заповеди и много други доказателства,че трябва да бъде приет и следван,да имаме вяра.Християнството е нашата българска религия,който се обявява против нея,да върви при фереджетата и робството на Средновековието,при простотията на мигрантите,от които пропищя цяла Европа,че и света!Тези,които рушат църквите ни и за благoдарност,4е са приети dа се спасят от ужасния живот в арабския свят,поругават празниците ни...Точно по Великден си проличава истинското лице на вербуваните против Християнството продажници!Хора,на които всеки християнин като чуе приказките против нашата религия ,му идва да се изхрачи в лицето им и да ги напсува!Ама нови теории,ама през девет дерета вода ще донесат да замъглят съзнанието на простите и лековерните,да посеят зърното на съмнението...и така да разединят хората...това е главната им цел!За това им плашат!Наистина съм ужасена от начините да се манипулира съзнанието на хората и да се въвеждат в опасна спрямо интересите на християнските народи нагласи!Хора,отваряйте cи очитe и мислете!Вижте истинските им лица,точно по дeлата на Великден ще ги познаете!
Карамелита



Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

1. karamelita - Оше малко информация за авторката ...
02.04.2018 23:30
Още малко информация за авторката на горенаписаното.Аз съм гражданка,не плета плетки,нямам вид на занемарена селска баба,дори изглеждам младолика и запазена.Не нося черни забрадки,а шапки или хубави прически,дрехите ми са от хубави модни къши,бутици,чантите и аксесоарите също.Водя активен живот на интелигентен човек,всеки ден чета,но не глупости и фантасмагории,а полезни неща,свиря на пиано и никак не съм мързелива,всеки ден творя,наред с много други задължения,които чакат мен.Не работя,защотото вече след изпълнен стаж имам право на отдих.Активно участам в културния живот на моя град и не случайно моето лице се вижда редовно и много често по телевизията,когато заснемат културни събития,аз винаги присъствам като показвам така,къде е мястото на интелuгенцията,не само в кръчмите,кафенетата или в къщи.Гражданска позиция и принципи се отстояват и така!А и изкуствoто трябва да се подпомага,не ми е приятно културния живот в града да замре,работя за това и много мои пoзнатu посещават събитията с мен.Дори системно ги информирам и правя безплатна реклама на културни изяви.Моето място на учителка по музика не е зазидана в къщи,а в операта,театрите,фестивалите и библиотеките,в концертните зали.Който приказва лоши неша и глупости против мен е просто един пълен идиот,да не говорим,че и лъжец.Аз съм жена напълно достойна за уважение,дала много от себе си за културата в града,а и на много други места в България...
цитирай
2. pando - 100 %
03.04.2018 09:35
ISTINA. PRIVET!
цитирай
3. karamelita - ISTINA. PRIVET! Blagodaria za ...
03.04.2018 09:51
pando написа:
ISTINA. PRIVET!

Blagodaria za razbiraneto i komentara,privet!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: karamelita
Категория: Поезия
Прочетен: 639203
Постинги: 442
Коментари: 628
Гласове: 758
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930