Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.12.2017 14:18 - Мисля,но какво съм...
Автор: karamelita Категория: Лични дневници   
Прочетен: 971 Коментари: 1 Гласове:
4


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Днес си спомних една мисъл на Рене Декарт "Мисля,значи съм" и реших да се позамисля както аз мога на тази тема.Всеки,който има мозък макар и малко, може да мисли.Мисли и наркоманът с разстроения и шизофреничен мозък ,и пияницата и лудия,недай си боже пък как мисли този,който много е чел,но криво разбрал света и нещата около себе си...Съответно от начина,по който мисли човек е добър или лош,прав или неправ,полезен или вреден на този свят...За това е пратена религията и нейните християнски 10 закона,за коректив от интелект,който е много по развит от човешкия...Въпреки,че усещам явната намеса на хакер в моите неща и то навсякъде,аз ще се опитам да изложа тези мисли с надеждата те да бъдат прочетени от хората.Защо го правя ли ами защото мисля,че е необходимо.Напоследък се наплодиха толкова много лъжеучения,тласкаши хората буквално към пропастта,че трезвомислещите хора трябва да реагират...Не всеки философ,колкото и интересно да звучи е прав.За това Господ забранил на Адам и Ева да ядат от дървото на знанието,мозъкът им не бил дорасъл да разберат истината,щели да направят безобразия е Рая и били изгонени на земята да вървят по пъте на бавното развитие,учейки се от грешки и страдания...участ която е и в момента човешка съдба...И така,мислейки може да си крадец,престъпник,проститутка,зло на цялото човечество или да си свестен човек ,въпрос на умствени възможности.Може и да си жиеотно и да не си никакъв човек.Батерията ми пада и ме приканва да свършвам,та толкова до тук,с тия възможности...дори нямам време да проверя,дано ме разберете какво  казах...
Карамелита



Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

1. yolo39 - Мисля.значи съществувам
15.12.2017 20:33
Разболял се един могъщ цар.
Извикали наи-добрият лекар. Лекаря разбрал,че царят е стресиран-постоянно мислел за царството и за поданиците си.
Лекаря му казаял:"Ваше височество, спрете да мислите, поне за минута и ще ви излекувам." Колкото и да опитвал царя да спре мислите си, мозъкът му още повече се активирал. Така е, мозъкът ни работи и когато спим ,не спира.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: karamelita
Категория: Поезия
Прочетен: 639476
Постинги: 442
Коментари: 628
Гласове: 758
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930