Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.08.2016 10:36 - Благословията
Автор: karamelita Категория: Лични дневници   
Прочетен: 504 Коментари: 1 Гласове:
3

Последна промяна: 21.08.2016 11:39

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Цъкам на бавни обороти - нямам сила да направя нещо по- значително,в гърдите си чувствам една празнота,която ме обезсилва.Искам да изляза от това състояние и тръгвам насила към гората,да се заредя с Космическа енергия...Като си помисля,че в такова състояние съм работила по 8,че и повече часове...може би съм била по- млада или сега съм се отпуснала и няма какво да ме мобилизира.Не се чувствам болна,просто нямам вдъхновение за живота наоколо, а трябва да го живея,защото времето ми изтича.Въображението ми едва се процежда през един свидлив отвор,стига ми само да преценя какво да взема да ям и от къде да го купя...Скарах се с майка си - може би е важно да имаш благословията на родителите си,без нея някак си не ти върви, а и кога ли ме е благославяла - все ме гледа на кръв и е недоволна, а няма как да се махна от тук, трябва  да и помагам в старостта и.Свикнала съм да влача веригите на робството си,нямам сили да ги счупя и да дишам с пълни гърди живителният въздух на свободата и независимостта,дори този момент ме плаши,взела ми е страха навсякъде където да съм...И тази тема пари,все пари,които липсват,нещо,което ти връзва тотално ръцете.Може би се вживявам прекалено,хората около мен въпреки тия проблеми живеят,смеят се, някак си не им пука от сивотата на ежедневието или за това се напиват така често...Не искам да пия ,обувам трудно и бавно панталона си,слагам удобните обувки и тръгвам - към гората,моята майка закрилница и вдъхновителка!Дано ми помогне!Отивам да потърся нейната и Божията благословия!
Виктория Амора



Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

1. pitankatapita - Не се предавай!
21.08.2016 12:36
Човек, който може да признае истинското си състояние, е смел и силен. Не гледай към лицемерите! Ти си си самодостатъчна!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: karamelita
Категория: Поезия
Прочетен: 639750
Постинги: 442
Коментари: 628
Гласове: 758
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930