Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.04.2016 13:29 - Да се посветиш на собственото Аз
Автор: karamelita Категория: Лични дневници   
Прочетен: 179 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 28.04.2016 20:28


 Живях във време,когато непрекъснато се възхваляваше саможертвата в името на благото на другите,но останах за много неща доста разочарована...Крадци,мошенници, престъпници и простаци се възползваха от наивността и добрината на хората,не получих уважение  почти отникъде за жертвите, обичта,вниманието или старанието си.Не държах на себе си и в очите на хората бях никоя,никаква...Дори незабележима.
Днес ми се случи нещо интересно - намерих оставени на една пейка две прекрасни книги с новели от съвременни автори,дали не ми бяха пратени свише?!
Оставих там един телефон и ги взех,мина доста време - никой не се обади...Та... ще сядам да ги чета.Може би са подарък от някой  човек за Великден.Намериха добро място, отколкото да идат в печката на някоя селянка или да си избършат задните части циганите...
Това ме наведе на мидълта,че Вселената иска нещо от мен,нещо което е в мен да излезе, а за да стане това трябва да се концентрирам върху себе си и почти да игнорирам външния свят,който ме разсейва и създава главоболия....или ми са награда за нещо...Благодаря много!
Не бях се замислила толкова сериозно за това досега...Пък и след стресови преживявания е хубаво  да седнеш да почетеш.
Човек има един живот, понякога се ражда с качества,но ги разпилява и така си умира,без да създаде нищо особено и да остави след себе си.Просто работи, отглежда деца, готви манджи и шета .Вниманието е за околните, но никак няма време за себе си и дори се пренебрегва като нещо вторично и маловажно.Така е възпитан да го прави и щивее в този установен от векове стереотип,без да се спре и да се загледа в огледалото и да си каже:"Всъщност коя съм аз,има ли нещо интересно в мен,за това ли съм била родена,за което правех до сега или си губих времето,изгубих и унищожих,забравих и  омаловажих  себе си..."
С натежала от мисли глава, седнах на една порция пилешко филе с гъби в един ресторант и реших,че от този момент нататък започвам да угаждам на собственото си Аз,нали първо трябва да изпитам удоволствие от самосебе си...
А после- ще прочета тия книги и току виж съм седнала да напиша нещо по- значително и Аз...не ми се вижда много трудно да го направя...Само дълго тракане по клавиатурата.Поне и аз да забавлявам малко хората и да ги развличам щом ми се отдава...И не като хоби , а да анапиша книга един ден.Стига съм купувала тези рокли и чанти - то вече няма място за тях в къщи!
Първо ще започна с късия разказ,защото всяко нещо си иска тренинг,пък може и там да ми е силата...ще видим,но съм решила твърдо да се посветя на дарбите ,които имам до края на живота си,пък да видим какво ще излезе...
И знаете ли защо най- вече?Защото четох някъде,че ако в един живот не развиеш и не използваш дарбите си,които ти са дадени свише,по- нататък може да ти се отнемат...Дарбата - това е един кръст, Голгота,тя също трябва да се понесе,за да ти опростят греховете или да се извисиш...Та е добре някъде по пътя в живота си,когато имаме повече свободно време да се усамотим ,  да се вгледаме в огледалото и да се попитаме:"Кой съм Аз и за какво съм на този свят..."После да поставим този Аз на предна позиция и да се съсредоточим върху него - какво иска този Аз,от какво се нуждае,с какво да се занимава,което го разкрива и прави по- интересен и значим.
Сега идват празници,време за единение с Бога и за радостни емоции,за срещи с приятели,но Азът - той вече чука на вратата и иска разкриване на себе си,той не иска повече да бъде отлаган,защото времето  за пребиваване на тази Земя напредва...
След това ще се заема сериозно с него!Обещавам си това!То и няма какво друго да правя,след  като останах толкова самотна...До там съм го докарала...
Виктория Амора



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: karamelita
Категория: Поезия
Прочетен: 633273
Постинги: 442
Коментари: 628
Гласове: 758
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031