Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.07.2017 23:37 - Жега
Автор: karamelita Категория: Тя и той   
Прочетен: 4981 Коментари: 10 Гласове:
-9

Последна промяна: 07.07.2017 08:44

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Тъй душно е сред тази стая,
прозореца отварям, все не стига въздух,
постелята ми като в пещ нагрята е и гони 
съня и мисли ме обземат тегнещи към грешното...
Раздирам блузата си и душата,
покрита с рани,скъсана и зле пришита,
оазис тръгнала да търси в жежката пустиня,
ридаеща от болка ,скитаща и безутешна...
И виждам там - мираж измамен,
подмамващ  стъпките ми бързащи,
но някакви окови тегнещи ми пречат,
а и ръцете  не ми служат - вързани...
Тече вода...дочувам плискащите струи
и песента на птички пеещи щастливо,
напрягам се и с тежки стъпки
натам се боря да отивам...
Уви, изчезва в миг миражът
и дишам учестено,задъхано без сили 
обвита с топлината палеща,
как искам водни капки  да  ми донесат
и да почувствам две ръце тъй хладни,галещи...
Миражи,болни мисли в топла стая,
отивам чашата с вода да взема и да пия,
тъй жадна за оазис и ръце омайни,
в живота да се върна и да ги открия...
Виктория Амора








Гласувай:
6



Следващ постинг
Предишен постинг

1. ossa - Прекрасно е!!
07.07.2017 11:20
Прекрасно е!!
Сега ще напомпят и мен,но аз ще стоя с 2 постинга на първа!!!!
Прекрасно е да сме на първа,нали,мила?
цитирай
2. karamelita - Прекрасно е!!Сега ще напомпят и ...
07.07.2017 14:03
анонимен написа:
Прекрасно е!!
Сега ще напомпят и мен,но аз ще стоя с 2 постинга на първа!!!!
Прекрасно е да сме на първа,нали,мила?

Разбира се,че е прекрасно,не съм го очаквала,протягам ти приятелски ръка и се радвам,че сме на първа! Все пак сме доста забележими сред толкова способни поети,бях тъжна, но сега малко се позарадвах,колко му трябва на човек да си промени настроението...приятелите са за това,да ти го оправят - приятно лято и весело настроение на всички!А пък злобните да се спрат, защото от злоба ще се разболеят,това не е разумно!
цитирай
3. karamelita - Пълни глупости. Характерното за ...
07.07.2017 14:08
анонимен написа:
Пълни глупости.Характерното за моите произведения е,че са много остроумни,който не ги разбира,не му се сърдя,просто това,което пиша не е за него.Не може всички да харесват едно и също нещо - хора различни,аз приемам,че светът е шарен това не ме дразни въобще.
Чу

цитирай
4. enetrada - Ама ти не разбираш ли български?...
07.07.2017 14:21
Ама ти не разбираш ли български?
Не ти говоря дали ти е добър стихът, добър е,,а че е НАПОМПАН.
Влез си в статистиката сега, и виж какво пише в Прочетен днес.
Хайде, и ми кажи!
цитирай
5. enetrada - Поне 10 души тук могат да помпят, ...
07.07.2017 14:24
Поне 10 души тук могат да помпят, вкл. и аз.
Колкото са реални прочитите на чучелото, което напомпах,, толкова и твоите.
Колко са те чели днес, казвай!
цитирай
6. karamelita - Поне 10 души тук могат да помпят, ...
07.07.2017 15:26
enetrada написа:
Поне 10 души тук могат да помпят, вкл. и аз.
Колкото са реални прочитите на чучелото, което напомпах,, толкова и твоите.
Колко са те чели днес, казвай!
Аз не разбирам наистина какви са тези хиляди,че да ме прочели,на други стихотворения има, няма 50 - 100 прочели излизат, но на някои има над 6000,подчертано това са любовни стихотворения,не съм на ясно как става това.Видях,че стихотворенията ми излизат под мое име в Интернет, а то е известно отдавна,може от там да ме виждат или не...всъщност това не ме интересува особено, аз пиша за мои познати и приятели,за да се забавлявам,не продавам стихове.Всъщност мен в живота ме познават над 20000 човека,че и повече.
цитирай
7. karamelita - Ама ти не разбираш ли български?...
07.07.2017 15:30
enetrada написа:
Ама ти не разбираш ли български?
Не ти говоря дали ти е добър стихът, добър е,,а че е НАПОМПАН.
Влез си в статистиката сега, и виж какво пише в Прочетен днес.
Хайде, и ми кажи!

В статистиката пише,че днес са ме прочели 4005 човека.
цитирай
8. stihh - Не им обръщай внимание, скъпа! И ...
07.07.2017 16:25
Не им обръщай внимание, скъпа!
И твоят постинг, и моите 2 са най отгоре!
цитирай
9. rossiela - Много е хубаво!
07.07.2017 17:21
Много е хубаво!
цитирай
10. to4icata1111 - Не им обръщай внимание, мила! И аз ...
07.07.2017 22:23
Не им обръщай внимание, мила!
И аз обожавам да ме помпят!
Криси
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: karamelita
Категория: Поезия
Прочетен: 633471
Постинги: 442
Коментари: 628
Гласове: 758
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031