Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.09.2019 20:54 - Сега пък и данък телевизор на всичката мизерия отгоре!
Автор: karamelita Категория: Политика   
Прочетен: 1414 Коментари: 7 Гласове:
7


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Много сериозно съм обезпокоена и стресирана от безобразията,които правителството на Борисов зачести да сервира на българския народ,особено от безмилостното и нечовешко отношение към децата и пенсионерите.Сега ново нахалство - данък телевизор. Хората нямат пари да плащат и се отказват от телевизирите си,сега ще ни накара да ги хвърлим на боклука.От къде ще му извадя 60 лева за данък телевизор от мизерната си пенсия,че има и по- малки пенсии от 200 лева например,за кое по напред,то няма за храна ,за ток и елементарен живот.Уж увеличи 10 лева и сега ще ги вземе с тази мръсотия,този данък.Едно удоволствие имаме старите хора да гледаме поне телевизия,той ще я оскъпява, ами ще се откажем масово и от телевизия и от интрнет,ще живеем като скотове на студ,ще ползваме малко вода...иначе как с тези пари,които получаваме.Ще спрат да купуват телевизори,много неща ще спрат и ще е сметки без кръчмаря...Като лъмнали за пари,безмилостно към този беден и изстрадал народ! Чакали големи приходи - от къде ,от бедните хора ли бе,джанам...имам чувстгвото че са полудели и загубили връзка с реалността.Със селяните вече става геноцид - изклаха на хората прасетата,сега забранили и консерви да правят,че как ще оцелеят тези хора,повечето са социално слаби...иска да умрат!Ами това е страшно престъпление,защо мълчат и търпят тези хора,защо не свалят тази власт ,която съсипа България и ни държи в мизерия, безобразията идват едно след друго,ще направят живота ни невъзможен!Ще разболеят децата с ваксините,то от всякъде нещастия и мор!До кога ще търпи този прост народ ,до кога Борисов  и Мафията ще са на власт,направо съм отчаяна.Че те задминаха комунистите,аз виждам в тях по- малкото зло...Зад гърба на Борисов седи турското знаме,защо като ходи в Турция,продал ни е на турците ли,не ссме независими...За това ли на празника на Независимостта отиде на курорт и вече втора година не присъства на Националния празник!Че то само за тази гавра с България трябва да бъде свален и съден за национално предателство!Той се казва Яшаров - Яшар е турско има,черен е много...не е българин,турчин е и си личи по отношението към българите - този човек ако още седи на власт ще направи живота ни невъзможен!Как няма кой да го спре,той надмина всички граници на безобразията си...Не знаяно съм много притеснена като гледам как обезнявам... и закъсвам...Трябва нещо да се направи в тази държава, иначе няма спасение!



Гласувай:
7



Следващ постинг
Предишен постинг

1. radostinalassa - Аз мисля, че е циганин
23.09.2019 21:36
Те са така простовати и много трудно се обучават. Но са хитри и алчни, нямат съвест.
цитирай
2. morskipesni - Това не е данък, а такса ефирни ТВ-Радио
24.09.2019 09:27
Съществува в повечето държави на ЕС, ГАРАНТИРА независимостта на медиите.
цитирай
3. karamelita - Съществува в повечето държави на ...
25.09.2019 09:44
morskipesni написа:
Съществува в повечето държави на ЕС, ГАРАНТИРА независимостта на медиите.

Хората нямат пари и пестят дори и за храната,за да оцелеят,.Тук не е Европа,заплати и пенсии особено повечето са мизерни,не може да се мери тук с европейски аршин,защото не е същото.Аз лично като ми изтече договора ще спра интернета и телевизията,сега и с тези такси много ми идва...Хората ще спрат да си купуват телевизори като с слагат такси и ще си изхвърлят старите телевизори,ще изхвърлят всичко,което оскъпява живота им,защото не им стига за храна и лечение,да не говорим за културни развлечения или курорт.Нахалството на властимащите оядени и самозабравени хора,окрали парите на държавата минава границите и трябва да се махат от главите ни - то българите измряха от тормоз,останаха само циганите и чуждите навлеци на гърба ни и те...Повечето са бедните хора тук,нямат пари за качество, а се борят само за оцеляване...Като слагат още данъци,ще изхвърляме всичко на боклука - нямаме пари!!!
цитирай
4. barin - Мисля, че преди много години имаше ...
26.09.2019 06:14
Мисля, че преди много години имаше такъв данък. Помня го от детството си, karamelita.
Поздрави!
цитирай
5. karamelita - Мисля, че преди много години имаше ...
27.09.2019 09:33
barin написа:
Мисля, че преди много години имаше такъв данък. Помня го от детството си, karamelita.
Поздрави!

Който го е махнал - браво на него!Бил е свестен човек,българин,съчувствал на бедните,които нямат пари за хляб,да имат поне едно малко удоволствие да ги крепи.Аз мисля да се откажа от него и интернета,не стига че от А1 ми завишават непрекъснато цените и са ми непосилни,сега и това отгоре - ами с какво ще се прехранвам ,сама жана на възраст,как ще се лекувам!Ненормалници и хищници на главата ми само!
цитирай
6. karamelita - Мисля, че преди много години имаше ...
27.09.2019 09:35
barin написа:
Мисля, че преди много години имаше такъв данък. Помня го от детството си, karamelita.
Поздрави!

Който го е махнал - браво на него!Бил е свестен човек,българин,съчувствал на бедните,които нямат пари за хляб,да имат поне едно малко удоволствие да ги крепи.Аз мисля да се откажа от него и интернета,не стига че от А1 ми завишават непрекъсната цените и са ми непосилни,сега и това отгоре - ами с какво ще се прехранвам ,сама жана на възраст,как ще се лекувам!Ненормалници и хищници на главата ми само!
цитирай
7. karamelita - Мисля, че преди много години имаше ...
27.09.2019 09:56
karamelita написа:
barin написа:
Мисля, че преди много години имаше такъв данък. Помня го от детството си, karamelita.
Поздрави!

Който го е махнал - браво на него!Бил е свестен човек,българин,съчувствал на бедните,които нямат пари за хляб,да имат поне едно малко удоволствие да ги крепи.Аз мисля да се откажа от него и интернета,не стига че от А1 ми завишават непрекъснато цените и са ми непосилни,сега и това отгоре - ами с какво ще се прехранвам ,сама жана на възраст,как ще се лекувам!Ненормалници и хищници на главата ми само!

Я си спомнете кой го махна този данък,че да гласуваме за него и при кого имаше 6 процента лихви по депозитите в банките и то месечна,сега нищо,изхарчихме си парите за старини за храна!Ограбват ни и последните стотинки за храната!Тези на власт са пълни идиоти,трябва да се махнат възможно най- скоро,Кьовеши дано направи нещо да ги прати в затвора и да се отървем!Сега и от телевизия и интернет да се откажа и много хора го направиха,просто нямат пари за живот!На пазаря доматите 2 лева,чушките,хляба скъп, плодовете...да не говорим за лекарства и болниците,идиоти мръсни,крадци ненаядени!Преди блниците бяха безплатни,образованието също,доматите бяха по 10 стотинки килото,една баничка - 10 стотинки,хляба евтин,че и качествен и млякото,сега - ужас,как ще живея занапред с малка пенсия не ми е ясно,не съм и от село да засадя,че да имам в двора...градските хора сме много зле,на нас всичко ни идва ужасно скъпо навсякъде!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: karamelita
Категория: Поезия
Прочетен: 633346
Постинги: 442
Коментари: 628
Гласове: 758
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031