Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.02.2017 12:02 - Изчезнаха разочарованите птички
Автор: karamelita Категория: Поезия   
Прочетен: 3152 Коментари: 4 Гласове:
5

Последна промяна: 20.02.2017 19:59

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Слънце след сняг,
запява капчукът
пролетна песен,
кокичета събуждаща,
а малките птички прелитат над балкона,
с надежда за трохи от хлябът ми оскъден...
И днес ще им дам,но утре не мога...
Токът изяде хляба до пенсия,
ще трябва да търсят и летят в изнемога,
обидени,разочаровани от мойта забрава...
Приятелите - и те като птиците...
Звънят сутрин рано: "Да пием кафе!"
 и те зрязват щом отговориш:
"Не мога,не искам, с парите съм зле..."
Седя тъжна в стаята тихо
и пия сутрин топла вода...
Колко ли дни ще гледам унило
навън идването на Пролетта?...
Окрадоха труда на пенсионерите,
построиха вили с небивал разкош,
а ние да мреме заедно с птиците -
за старите хора се свиди и грош...
Снегът си изкапва,изкапва животът ми
под слънцето ярко,светещо за всички,
но как да се радвам на Пролет очаквана,
като за трохи не остават парички...
Виктория Амора








Гласувай:
5



Следващ постинг
Предишен постинг

1. milady - https://youtu.be/UwVYFpY3VL4
20.02.2017 12:46
oo, не така ,Вики Амора.
Пролетта пукна
ние. .нее..
това е достатъчно за
пУетично опиянение..
искаш ли песничка..
за настроение, мила .
Русалка / Frederika von Stade
Дворжак
цитирай
2. karamelita - oo, не така, Вики Амора. Пролетта ...
20.02.2017 13:15
milady написа:
oo, не така ,Вики Амора.
Пролетта пукна
ние. .нее..
това е достатъчно за
пУетично опиянение..
искаш ли песничка..

за настроение, мила .
Русалка / Frederika von Stade
Дворжак

Чудесно,мерси,на по- млади години обичах да пея много тази ария на Русалка към месеца...сега ми изчезнаха височините от кряскане по учениците в часовете.Те масово слушат музика със слушалки и то силно и оглушават, после разговарят като глухите по време на часовете,даскалът - душа да му е яка да ги надвиква...
цитирай
3. katara - Вики, ама ти си млада , бе Душа..
20.02.2017 17:31
гледай даже имаш таен упорит Обожател..
умирам от злоба...
бррррр...
цитирай
4. karamelita - гледай даже имаш таен упорит Обо...
20.02.2017 18:23
katara написа:
гледай даже имаш таен упорит Обожател..
умирам от злоба...
бррррр...

Че кой е той?Къде го видя ,аз не виждам такъв... Я ми го кажи на ушенце! Без черна енергия,моля...че и без това едва крея напоследък!Само завист ми трябва да ме яде и да ме умори!Той този обожател разбра,че съм зле с парите и за това предпочита да е таен...в сянка.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: karamelita
Категория: Поезия
Прочетен: 640316
Постинги: 442
Коментари: 628
Гласове: 758
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930