Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.06.2018 00:15 - Далеч от падналите ангели!
Автор: karamelita Категория: Лични дневници   
Прочетен: 832 Коментари: 0 Гласове:
5

Последна промяна: 14.06.2018 09:12

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 В Библията пише,че Исус казал"Не хвърляй семена на лоша почва,от нея нищо няма да поникне"Днес за пореден път се сетих за тази мисъл и си казах,че не е умно да се хабя за нещо безсмислено,тоест да оправям кривините на света.Господ за това говорел с притчи и поучавал,за да не ги изтълкуват безмозъчните грешно и дори да сгрешат повече...Притчите са за умните"Умният ще ги разбере" и ще осъзнае посланието,закодирано в тях.Умен,означава добър и благороден,разумен,не горделив,не нарцистичен...който ще използва знаниета , за да допринесе добро на хората,да им бъде полезно.Тази вечер попаднах на интересни клипове,които си ги сложих във фейсбук,тъй като тук не зная как става това.Единият беше за падналите ангели,които дали на човечеството знания,но за неговата гибел и защо Господ е против тях.
Интересна мисъл беше,че хората не трябва да се стремят към знания ,за които не са дорасли,към окултните науки,към тайните на други светове,това често завършвало с полудяване не само на тези хора,но и на близките им,което е наистина ужасно.Падналите ангели и тези знания са свързани с дявола и те не водят до правилно развитие,напротив развиват лоши черти в недоразвития човек и го водят към гибел.
Друго,което ме впечатли,че силната любов и силната омраза към някого били причина да се срещнеш с тези хора и да имаш такива преживявания и в другия си живот...За любовта ако е щастлива нямам против,но за омразните хора много бих искала в друг живот да не ги срещна пак...За това реших да спра да мразя и да се нервирам от някои хора,а в место това да станат невидими за мен,дори да ги забравя.Ама то е ужасно и в другия живот да ми се чучнат пак насреща и да ми тровят отново живота...това трябва да се пресече в този живот!След дълго гледане на такъв ред клипове,се уплаших,че взех много да се интетесувам от Божиите тайни и аз ,и за това ги зарязах,пуснах си  Шопен полонезите на един диск и замечтах за един прекрасен свят,в който искам да се заселя,
пълен с хармония и красота,където се случват само приятни за мен срещи,които да ме радват и очароват...С тези мечти отивам да спя да сънувам само красоти!Душата ме боли от наслоена от разни съприкосновения с нечисти хора кал...трябва да изчистя това от себе си,както и внушения,че съм стара,немощна и болна,които ми се втълпяват постоянно от злонамерени хора.Това не е истина,аз съм още млада,пълна с енергия,изглеждам добре,имам прекрасни тоалети и шансове за хубав и интересен живот.Така че чао,  Паднали ангели и изчадия,които им служат,посвещавам се на Бог,ще уча със знанията си хора,които ме разбират и на които мога да съм полезна.Сигурна съм,че направя ли това,ще съм се справила с изпитанието,пред което съм застанала и злото ще изчезне от моите очи завинаги и в тоя и в оня свят !!!
За това прощавам на всички и чао,очаква ме по хубав живот!Трябва да вярвам в това, ,да бъда силна да обърна гръб и да се отдалеча...там е спасението!
Карамелита



Гласувай:
5



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: karamelita
Категория: Поезия
Прочетен: 640970
Постинги: 442
Коментари: 628
Гласове: 758
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930