Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.12.2016 21:04 - Винаги изпращам старата година с някакви хубави преживявания
Автор: karamelita Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1238 Коментари: 4 Гласове:
2

Последна промяна: 27.12.2016 04:08

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Някога ми казаха,че ако изпратиш старата година с хубави преживявания, новата ще ти тръгне по- добре...Дали е вярно, не зная,но аз всяка година в последните дни си позволявам малки разточителства и забавления,за каквито напред  през годината се въздържам или оправям отлагани дълго неща,за да ги приключа за тази година.
Верно, имаше много трагично събитие  тази година - смърт на близък човек,но чувствам,че ако се изолирам от света и се задълбоча в мъката си и чувството за самота, започвам да се разболявам.Непрекъснато случилото се ми е пред очите и ме изтезава...до там,че лягам и  си внушавам,че и аз отивам да умирам, а не е така...все още съм здрава и жизнена и не трябва да се предавам на депресията...За това станах, облякох се хубаво и излязох,разходих се,беше студеничко...и реших да вляза в някакво луксозно заведение,което малко да ми повдигне самочувствието,подбито ужасно в последно време...Седнах и си поръчах нещо вкусно за обяд,музиката беше тиха и нежна,ненатрапваща се, а обстановката приятна. На съседната маса едно момиче празнуваше рожден ден с приятелки и се веселеше,но празникът отиваше към края си и те бързо станаха и се разотидоха.Исках и аз да почувствам малко празничното им настроение и си поръчах от същата бадемова торта,какватf ядяха.Отворих по едно време чантата си и извадих програмата на операта - какво ли има тия предпразнични дни там, се попитах.Да, имаше нещо интересно - Новогодишен бал с концерт.Хубаво беше да ида на този бал...Прибрах програмата и се замислих с какъв тоалет ще се докарам.Всичко добро,замечтано гледах, когато на съседната маса дойдоха и седнаха група възрастни жени,които разговаряха доста гръмко.Избраха си от менюто и започнаха разговора...о, ужас, той беше коя от какво е болна,че кой как умрял,че какво трябвало да пият за лечение...все приказки от този сорт. Почувствах,че кръвното ми се вдига, спомените,от които исках да избягам се върнаха и ми се зави света.Трябваше да се прибирам бързо, за да не ми прилошее на пътя.Чудя се, защо хората,когато отидат на заведение и седнат да ядат ,приказват за болести и ужасно подтискащи и гадни неща, като че ли изпитват удоволствие да се надпреварват да се оплакват коя била по- нещастна и болна...Ами нали отиваме навън,за да се разсеем от лошото преживяно и да се опитаме да си спасим травмираната психика.Подминах и операта, не си взех билет за бала,загубих желание.Прибрах се и се стоварих на леглото.
Оставаха няколко дни до края на годината...трябваше да се оправя и да се мобилизирам,за да я изпратя добре както винаги,може би утре...Един пропуснат ден.
Утре ще стана и ще отида направо за билет без да слушам никакви хора какво говорят и на пук ще ида на бал,само да се пооправя...Дано се оправя...
Виктория Амора



Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

1. miaa - Честита Коледа и Щастлива Нова 2017 година!
26.12.2016 21:20
Здраве, щастие и благополучие!
цитирай
2. karamelita - Здраве, щастие и благополучие!...
27.12.2016 04:09
miaa написа:
Здраве, щастие и благополучие!

Сърдечно благодаря за хубавите пожелания и пожелавам здраве и радости за Новата година и занапред!
цитирай
3. troia - Честито Рождество Христово!
27.12.2016 13:17
Желая ти здраве, обич и повече усмивки!
Весели празници!:)
цитирай
4. karamelita - Желая ти здраве, обич и повече ус...
27.12.2016 15:46
[quote=troia]Желая ти здраве, обич и повече усмивки!
Весели празници!:)Много благодаря за хубавото пожелание,насочено към мен,радвам се,че освен злобари в България има и доброжелателни хора - да са живи и здрави!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: karamelita
Категория: Поезия
Прочетен: 640512
Постинги: 442
Коментари: 628
Гласове: 758
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930