Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.08.2016 00:36 - Да си полафим...
Автор: karamelita Категория: Лични дневници   
Прочетен: 488 Коментари: 0 Гласове:
3

Последна промяна: 13.08.2016 00:41

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Тази вечер, притеснена от разни неприятни преживявания от битов характр и липса на мъж,който да ме вдъхновява,да ми е приятел ,на когото да поплача на рамото и да ми даде малко сила да продължа напред отидох в един сайт за самотници.Имаше разни с директни вулгарни предложения или фамилиарни обръщения,които не ме впечатлиха и изведнъж се натъкнах на един,които беше писал"да си полафим".На вид симпатичен млад мъж кам 45 години,седнал зад бюро в някой офис, явно скучаещ от липса на работа и желаещ да си запълни времето с нещо пикантно,но женен...Наивно реших,че иска приятелство и нищо друго и се заговорих.Всъщност се натъкнах на една драма.
Драма,която събуди в мен един спомен за нещо преживяно от мен.
На този млад и хубав човек жена му от известно време отказвала редовно секс и той,решил да търси секс по интернет - т. е. безопасен и неангажиращ.Помислих си - дали това е достатъчно на едни мъж,за да е щастлив и да се чувства пълноценно, просто да си набави някак си порцията секс.А любовта, емоцията,романтиката,нормалността на една хубава връзка,в която всичко е наред...вдъхновението,едва ли - просто някакво животинско  съществувание .Трагедия,преживяла съм това и зная,че не носи щастие и човек не се чувства въобще добре,водейки един такъв живот.А дамата?Тя сигурно си беше врътнала главата по някой друг,когото  вероятно идеализира,тъй като не го познава чак толкова и не желаеше повече съпруга си.Това беше едно начало на развод...тъжна история.Дали приех да си играя на виртуален секс - не...може би защото съм от по- старото поколение жени,които си остават непоправими романтички и като такива не се задоволяват само с животинското,дари и не желаят секс,а силната емоция,любовта,също като неговата дама...Момчето пак се издъни - попадна на неподходяща.Оставих го да броди по профилите през нощта и да търси порцията си секс.А аз търсех просто приятел малко да си полафя,защото бях самотна и притеснена.Наистина напоследък не могат да се намерят въобще такива хора...особено сред мъжете.Все искат само порция секс, искат да вземат от жената без да дадът нищо насреща като човещина, приятелство, разбиране,култура...може би и заради това бързо ги разлюбват...



Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: karamelita
Категория: Поезия
Прочетен: 640341
Постинги: 442
Коментари: 628
Гласове: 758
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930