Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.05.2016 09:06 - За емоционалността на зрелите жени
Автор: karamelita Категория: Лични дневници   
Прочетен: 763 Коментари: 2 Гласове:
2

Последна промяна: 31.05.2016 09:43

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 У нас често се гледа на емоционалността,любовта на зрелите жени като на нещо смешно,едва ли  и нередно.Насилствено им се налага да се въздържат, да подтискат чувствата си,да не се изявяват емоционално и с външност,тъй като това се считало за неприлично.Дори и да не се обличат ярко и гримират,да не влагат фантазия във външността си.На 40 години ми говорят - ти си вече стара,за повече - да не говорим...А как се чувствам аз?Какво желая?Да го подтискам?Че това води до неврози!
Скоро слушах едно изказване на Цветана Манева - известната наша актриса и педагожка,която каза,че чувствата на зрелите жени са абсолютно същите,но заради това,че визуално външно са променени не са така харесвани и имат много по- малко шансове да получат в отговор любовта,която им е необходима.
От мои лични наблюдения съм се убедила ,че е така.Една жена на 60 години може да се влюби дълбоко и искрено и да преживява много силни емоции, особено към млад и красив мъж като тийнеджърка,тя вътрешно мечтае да изживее поне още  една  Жулиета с един Ромео.Особено това се проявява при артистичните натури - те запазват чувствителността си  до дълбока старост и се нуждаят от такава насреща.Да не говорим за поетесите - в тях винаги кипи вулкан от емоции до дълбока старост.За това повечето тогава пишат стихове,пропити със страшно много тъга или дива и необуздана остра сатира.Жената с въображение в любовта и се казва,че била ненормална,че се държала като млада...Пълни простотии и глупости!
Заради жени,които се занемаряват още от 40 години,другите са свикнали да подценяват и не възприемат  по- възрастните жени,които се паддържат.Така е на повечето места у нас - още лъха на робство и женско безправие,на потъпкване желанията на жената.А любовта е крайно необходима - жената,влюбена,макар и на възраст се подмладява, обогатява хормонално, активизира и дори твори.Особено ако е неомъжена,при омъжените нещата са малко по- други - съообразяват се със семейното си положение поради разум.
Това го знаят и правят много жени в Европа ,  Америка и другаде в цивилизования свят - повечето артистки си имат много млади любовници, а богаташките посещават клиники за "млади хормони" - гледах един такъв филм и зная,че по света го има.Хората се подмладяват.
Любовта на тия жени е и много силна,защото те осъзнават,че може би е и за последно - губят живота си, отиват накрая и за това искат да се вкопчат за него и да го изживеят, особено ако на младини са го пропуснали да го направят поради странични обстоятелства.Много грешно е схващането,че зрялата жена търси само здрав секс - не е така,тя търси и романтична любов,кавалерско отношение и внимание,тя е също онова малко момиче,което е била,когато се  е влюбила.
Че аз съм феминистка - верно е,винаги съм защищавала правата на жените да бъдат себе си и да искат от живота,което им е нужно,за да са щастливи,дори и до края.
Аз съм такава -и се смея на всеки,който си мисли,че ще се откажа от  флирта,любовното стихотворение и любовна игра с мъж,който ми харесва,защото съм била по- на възраст.
Това е еснафщина,нещо,с което трябва да се преборим,за да живеем по- красиво и по- добре!Дори по- здравословно!
Виктория Амора



Гласувай:
3



1. minevv - dbd
31.05.2016 10:02
Да не сме в средните векове?
сега имате само права!!
цитирай
2. milady - на такъв хубав Пост ...
03.06.2016 16:06
само един комент,
и то на един прост..
поздрави, няма нужда да сме феминистки..
а ,да обичаме, мъжете ,любовта и пълноценното
Щастие което носи една зряла връзка...
поздрави, многоо ми хареса !
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: karamelita
Категория: Поезия
Прочетен: 640327
Постинги: 442
Коментари: 628
Гласове: 758
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930