Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.04.2016 02:35 - Чувствата
Автор: karamelita Категория: Лични дневници   
Прочетен: 245 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 29.04.2016 09:51


 Чувствата на човека са наистина много странно и трошливо нещо...Могат да се видоизменят от силна любов в омраза или в пълно безразличие.Чувствата са нещо велико,много по- велико от величията на света,защото ако са любов,тя е нещо ценно,рядко и ни дава стимула за живот и развитие.Много хора са станали нещо повече,защото са обичали,особено ако са били обичани от обекта на тяхната любов, ако са ценени и поставяни на ниво по- високо от околните хора.Да обичаш някого,значи да си го оценил високо,дори и да има дефект да кажеш,че е нещо много за теб, а не "абе допрял съм до еди кого..."защото има някакви си чувства към мен...Или "една кокошка се е влюбила в мен..."
Eдно по- грубо движение и кристалната кана  се троши на земята, оставяйки локва вода...Магията свършва за миг и гълъбът изчезва,разтваря се в пространството...
И нали съм по историите ето тук една история от моя живот. Имах един колега, с когото си правех компания често и учехме заедно.Беше просто много добър приятел и компаньон без никакви други усложнения.Веднъж се видяхме в операта и ми представи жена си,която беше дошла в същия град да го види.Бях поразена - жената беше ужасно грозна,направо уродлива...Едва сдържах изумлението си от приличие,бях учтива,но в салона се видях с друг колега, с когото коментирахме настъпаната жаба до общия ни познат  под сурдина и той каза : "На тоя къде му са били очите когато я е вземал,кьорав ли е?!"
По- късно се видях с приятеля в стола и му подхвърлих:"Абе, точно за тази как се ожени, да не те е стреляла с пищов?!"
Той ми отговори :"За мен  тя е най- хубавата жена на света,взел съм я,защото се обичаме!"Разбира се проявих повече уважение към нея след като го чух и счетох,че макар и да не е надарена с красота, тя има много  достойнства пред другите хора и е ценна като човек.Вече забравих името на този колега - то аз познавах в живота си хиляди,хиляди хора,повечето помня само по физиономии,забравила съм им имената,но тази случка не ми е излязла от главата никога.Наистина имах щастието да срещна един мъж,който има такова схващане за любовта... и я цени много.Цени човека до себе си!
Но...най опасното е ако в теб се влюби магьосница...Тя може да направи само един жест и около любимият и да пламне кръг от пламъци и тежко на който се приближи...
Може това да е и кьор фишек, но човек трябва да си има едно на ум...Тази дама може и да е някаква магьосница...знае ли човек!Та такива ми ти работи...
Виктория Амора



Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: karamelita
Категория: Поезия
Прочетен: 633317
Постинги: 442
Коментари: 628
Гласове: 758
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031