Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.04.2016 19:06 - Ръсенето на пари
Автор: karamelita Категория: Лични дневници   
Прочетен: 326 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 21.04.2016 20:54


 Някой беше казал,че ако се дадат на една жена много пари в ръцете и се затворят магазините, ще умре от мъка, май е вярно...Та...днес реших да се лекувам от стрес и подобно на ония предавания с пътешествията,където трябва да се забавляваш за един ден със 100 парични знака на държавата и аз реших днес да потроша 100 лева ,ей така за кеф!Това лечение е много успешно - обикалях 4 часа по магазините,гледах, избирах,купувах докато в джоба ми остана един лев- него го дадох да си купя сладолед в кафан на главната улица,който изядох със самочувствие на преуспяваща жена!
Чудя се,тия,които имат доходи по хиляди левове на месец как ли я карат...сигурно много се затормозяват и уморяват с пазарлъци всекидневно - то си е голям спорт!Вталяване!
Та днес това ми беше работата и мисля,че я свърших добре,само ме заболяха краката от ходене,подуха се и заради това не ми станаха един хубави пролетни обувки, но и утре е ден!Похарчваш си парите,които те тормозят и накрая се пльосваш на дивана с щастлива усмивка и казваш -"Готово"!Чувствах се като на екскурзия,макар и в собствения си град,нали тогава държим на всяка цена да купим нещо от там,че няма да идваме скоро или да си вземем спомен,с който да се похвалим пред приятелите на кафе.Та терапията е успешна - стана ми много добре и ми изчезна стреса.Получих нещо като душевен оргазъм и разтоварване на психиката, избиване на комплексите и зареждане с желание за живот!Само че, парите останаха малко за нататък и пак ще се свивам в черупката си ,но нали един ден поживях като богата...Като циганите - вземат пари и вечерта ги изпиват, удрят кючеци цяла нощ и умират от веселие, после реват,че са бедни и карат на версия...ами може и така явно...
Да сте видяли депресиран и стресиран циганин?Аз не съм!Ръсенето на пари подобрява и самочувствието,днес носът ми е нагоре, а не увесен както сутринта,е за утре може да се промени, но пък ще си живея със хубавия спомен...Ще седна да си пия кафето на главната като беден аристократ,със самочувствие  от предишно имане...На всичкото отгоре,мои познатии,които ме подминаваха преди без да ми обърнат внимание, като видяха въодушевената ми физиономия, се полепнаха по мен още от далече да ме питат как съм...Ами добре съм !Бръкнах в меда и сега ме кацат мухите.Това е!Мечтая си  да стане реалност първоаприлската шега,че Европейският съюз щял да наложи на всички страни членки минимална заплата от 600 евро и то за два месеца експресно,тъй като са нарушени човешките права на живот и отдих -  от принципите на демокрацията,току виж и ние сме заживяли като другите хора - нали сме хора и българите като всички други европейци и мигранти...Родната търговия трябва да се поддържа като купуват хората, а не да затварят магазини и ресторанти и да фалират,за курортите също- толкова хотели, пък нямат пари българите да ходят там...Не зная защо нас все не ни вземат за хора ами за кой знае какво!
Виктория Амора



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: karamelita
Категория: Поезия
Прочетен: 639658
Постинги: 442
Коментари: 628
Гласове: 758
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930